کيت عايق INSULATION KIT

کيت عايق INSULATION KIT

کيت عايق INSULATION KIT

کيت عايق فلنج نوعي گسکيت حايل بين فلنجي و اتصالات غير رسانابوده که براي جلوگيري از جريان خوردگي و جريان‌ه الکتريکي موجود درسيستم لوله کشي گاز، آب، پالايشگاه و کارخانجات توليد مواد شيميايي به منظور افزايش مقاومت و کارکرد سيستم‌هاي حفاظت کاتديک استفاده مي گردد.

کيت عايق از سه قسمت اصلی تشکیل شده است :

1-گسکت عایق فلنچ

گسکت فوق از سه لایه تشکیل شده است.لایه ی میانی از جنس فیبر نخدار و لایه ی خارجی از جنس ورق لاستیکی NR  یا SBR می باشد .که به صورت آجدار روی دو طرف سطح گسکت چسبیده شده است .ضخامت گسکت کیت عایقی فلنج بیت 5 الی 5.5میلیمتر می باشد .گسکت فوق طبق درخواست از سایز 1/2 الی 100 اینچ در کلاس های فشاری 150 الی 1500 قابل تولید است .

2-واشر عایق مهره

گسکت فوق از جنس فنولیک نخدار می باشد و با جنس هایی همانند فیبر استخوانی ، پلی اتیلن و تفلون قابل تامین می باشد .گسکت فوق به تعداد سوراخ های فلنچ با ضریب 2 و با توجه به سایز و کلاس فلنج در کیت قرار می گیرد .

3-عایق قطعه پیچ

برای عایق نمودن پیچ های فلنج مورد استفاده قرار می گیرد .لوله ای می باشد که با توجه به سایز و کلاس فلنج ،متغیر می باشد. این عایق با جنس هایی همانند فیبر اوکسی لاس و فنولیک ،پلی اتیلن و تفلون قابل عرضه می باشد.

انواع کیت عایقی  در هر دو مدل TYPE E  و TYPE F  تولید می گردد .

کلاس کاري کيت عايق INSULATING JOINT

با توجه به اينکه کيت هاي عايق به طور مستقيم به فلنج يک سيستم انتقال متصل مي گردد بسته به نوع و کلاس کاري فلنج ها طبق استاندارد ASME B16.5 CL150,CL300,CL600 توليد مي گردد.

متريال کيت عايق INSULATING JOINT

جنس بدنه کيت عايق از نوع گسکيت Non asbest با ضخامت حدود 50 ميليمتر بوده و جنس عايق پيچ ها از پلاستيک فشرده مرغوب مي باشد.

کاربردهاي کيت عايق INSULATING JOINT

محدود نمودن جريان حفاظت کاتديک در محدوده آن دسته از لوله‌هايي که بايد در برابر سيستم حفاظت کاتديک اصلي حفاظت شوند.

تقسيم الکتريکي خطوط لوله طويل به سيستم‌هاي متمايز حفاظت کاتديک عايق نمودن يک خط لوله براي حصول اطمينان از اينکه حفاظت کاتديک يا جريان‌هاي الکتريسته پراکنده باعث افزايش خوردگي يا بروز خطر نشوند.

محدود نمودن انتقال بار استاتيک در عمليات تخليه يا بارگيري در پايانه‌هاي ذخيره نفت.

 

پخش فولاد ماهان

اين مجموعه با بهره گيري از پرسنل متخصص و اطلاعات به روز، پيشينه قابل قبولي در عرضه خدمات وپيشرفت صنعت كشور داراست و طيف وسيعي از خدماتو ملزومات صنعتي و ساختماني مورد نياز كشورها را تامين مي نمايد.كليه اين تجهيزات داراي گواهينامه و تاييده نيز مي باشد.

پخش فولاد ماهان با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه ساخت و تولید و واردات قطعات و تجهیزات صنعتی و ساختمانی و همچنین مشاوره در هنگام خرید قصد دارد به منظور تامین نیازمشتریان اقلام تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به منظور کاهش قیمت و اطمینان مشتریان از نظر کیفیت کالا و استاندارد مربوطه در اختیار آنان قرار دهد.

 

جهت دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي ۸-۸۸۷۰۸۵۲۶ و يا پست الکترونيک : INFO@PFMAHAN.COM تماس حاصل فرماييد.

پخش فولاد ماهان تهران (سهامي خاص)

تلفن: ۸-۸۸۷۰۸۵۲۶

ايميل: INFO@PFMAHAN.COM
وبسايت:  WWW.PFMAHAN.COM ; WWW.PFMAHAN.IR ; WWW.FOULADONLINE.IR

با ما تماس بگیرید.