فروش شیر گازی دوتکه استیل

فروش شیر گازی دوتکه استیل

فروش شیر گازی دوتکه استیل : شیر گازی دو تکه استیل با متریال های 304 و 316 مناسب ترین گزینه جهت خطوط سیال آب و گاز با خوردگی بالا می باشد. این والو ها با داشتن آب بندی SEAT  از نوع PTFE از نوع نشتی صفر می باشند . فشار نامی این والو ها 100WOG و در حدود 69 بار می باشد . شیر گازی دو تکه استیل به صورت FUUL BORE و با رزوه از نوع BSPB  می باشند و جهت آب بندی رزوه میبایست از تفلون استفاده نمود. شیر گازی دو تکه استیل در سایز های 1/2 الی 4 اینچ موجود می باشد.

درباره شیر گازی استیل

شیرگازی های استیل سایزهای مختلفی دارند این شیرها معمولا سر راه لوله ها و مخازن قرار گرفته و کاربردی تنظیم و قطع وصل کردن جریان لوله را دارند.

  • اب بندی شیر گازی های استنلس استیل 316 به صورت تفلونی و فلز به فلز صورت میگیرد.
  • شیر گازی های استنلس استیل 316 به صورت دنده ای NPT و جوشی ساکت عرضه میگردد.
  • از شیر های گازی استیل 316 به خاطر طول عمر بالا کیفیت مناسب قیمت رقابتی در مقایشه با محصولات مشابه و اب بندی راحت بسیار برای مصارف اسیدی نفت و گاز و پتروشیمی بخار و سیالهای خورنده بسیار استفاده میگردد.

پخش فولاد ماهان

اين مجموعه با بهره گيري از پرسنل متخصص و اطلاعات به روز، پيشينه قابل قبولي در عرضه خدمات وپيشرفت صنعت كشور داراست و طيف وسيعي از خدماتو ملزومات صنعتي و ساختماني مورد نياز كشورها را تامين مي نمايد.كليه اين تجهيزات داراي گواهينامه و تاييده نيز مي باشد.

پخش فولاد ماهان با بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه ساخت و تولید و واردات قطعات و تجهیزات صنعتی و ساختمانی و همچنین مشاوره در هنگام خرید قصد دارد به منظور تامین نیازمشتریان اقلام تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به منظور کاهش قیمت و اطمینان مشتریان از نظر کیفیت کالا و استاندارد مربوطه در اختیار آنان قرار دهد.

 

جهت دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي ۸-۸۸۷۰۸۵۲۶ و يا پست الکترونيک : INFO@PFMAHAN.COM تماس حاصل فرماييد.

پخش فولاد ماهان تهران (سهامي خاص)

تلفن: ۸-۸۸۷۰۸۵۲۶

ايميل: INFO@PFMAHAN.COM
وبسايت:  WWW.PFMAHAN.COM ; WWW.PFMAHAN.IR ; WWW.FOULADONLINE.IR

با ما تماس بگیرید.